Livrarea produselor


Produsele comandate pe site-ul nostru se livreaza in toata tara.
Produsele se expediaza prin curier rapid pe intreg teritoriul Romaniei. Inaintea livrarii clientul este contactat telefonic sau prin e-mail pentru stabilirea detaliilor legate de intrarea in posesia produselor comandate. Termenul de livrare pentru produsele aflate in stocul Neomed SRL poate varia de la 24 de ore la maxim 30 de zile. Pot aparea intarzieri legate de epuizarea stoculu, factori externi sau probleme tehnice interne.
Un produs la precomanda este un produs ce nu se regaseste in stocul Neomed SRL si poate sa fie comandat la furnizorul/partenerul extern. Produsele cu precomanda pot fi adaugate in cos la fel ca si oprice alt produs din magazinul online.
Produsele aflate la precomanda au un termen de livrare diferit de cele aflate in stocul Neomed SRL, termen ce este afisat pe pagina produsului sau in cosul de cumparaturi. Precomenzile se achita in acelasi mod ca si comenzile normale.
In momentul in care produsul intra in posesia Neomed SRL, livrarea se va face in 1-3 zile lucratoare din momentul intrarii produsului in stocul Neomed SRL, dar nu mai târziu de 30 zile.

Costul de livrare:

Livrarea este gratuita pentru comenzile mai mari de 350 de lei cu exceptia comenzilor care contin produse de dimensiuni mari sau produse livrate pe paleti. Pentru produsele de dimensiuni mari sau produsele livrate pe paleti, care fac parte din categoriile: paturi de spital electrice, scaune de recoltare, canapele de examinare, elevatoare electrice, mobilierul medical de dimensiuni mari, etc., costul de livrare se aplica pe baza volumului produselor din comanda, indiferent de valoarea acesteia. Costul de livrare se aplica si se afiseaza in cosul de cumparaturi inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Pentru comenzile mai mici de 350 de lei costul de livrare este:
  • Livrare prin curier: 20 lei
  • Livrare la easybox Sameday (pentru produsele eligibile, produse de dimensiuni reduse): 12 lei
In momentul livrarii va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor, in prezenta curierului/transportatorului, si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
In cazul in care agentul nu are un proces verbal, solicitati-i sa noteze pe AWB daunele constatate.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.


Pentru orice detalii, informatii suplimentare sau reclamatii va rugam sa ne contactati.

Telefon: 0359808111, 0359808999, 0359808880
Telefon: 0773808999
E-mail: comenzi@neomed.ro

Program de lucru:

Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sambata - Duminica: inchis

Creeaza un cont nou