Returnarea produselor


RETUR GRATUIT 14 ZILE:

Pe neomed.ro, in cadrul campaniei promotionale desfasurate pana la 31.12.2022, beneficiezi de retur gratuit pentru toate produsele care fac parte din categoria "Saboti medicali Leon" timp de 14 zile (perioada incepe dupa ce primesti produsele), poti solicita inlocuirea produsului cu marimea corespunzatoare in cazul in care marimea nu potriveste. Poti sa comanzi cate articole doresti si sa pastrezi doar ce iti place sau ti se potriveste, restul le poti returna gratuit. In cazul in care doresti inlocuirea unui produs, va trebui sa-l returnezi si sa plasezi o noua comanda. Returnarea banilor va fi facuta in aproximativ 3 zile lucratoare, dupa ce vom receptiona produsele returnate de tine.

Comanda on-line si returneaza responsabil:

Foloseste ghidul de marimi aflat pe pagina produsului pentru a alege marimea potrivita pentru tine. Totodata iti recomandam sa probezi produsele inainte de a indeparta etichetele.

Cum pot returna produsele?

Pe neomed.ro ai doua modalitati prin care poti returna un produs sau o comanda: ridicare de catre curier sau predarea intr-un magazin Neomed. Pentru prima modalitate este necesar sa completezi formularul de mai jos.

Ce produse sunt eligibile pentru a fi returnate?

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

Nu acceptam pentru retur:

  • Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spalare sau urme clare de uzura.
  • Consumabile (mansete tensiometre,ventil tensiometru, para tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar daca sunt in aceiasi stare in care le-ai primit, fara urmme de utilizare sau uzura.
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  • Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  • Produse personalizate in mod clar (stetoscoape gravate) sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator. Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.
  • Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returneti pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  • Piese de mobilier montate sau desigilate, puteti returna orice produs de mobilier daca este sigilat.
  • De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.

Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic la:
Telefon: 0359808111, 0359808999, 0359808880
Mobil: 0773808999

Limitarea dreptului la retur gratuit in cadrul campaniei promotionale:

Neomed SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel telefonic sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament inadecvat.
Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate in totalitate de client, exceptie facand produsele din categoria "Saboti medicali Leon", produse care sunt eligibile pentru Retur Gratuit.

Cum primesc banii inapoi?

  • Pentru comenzile platite cu cardul, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda, in aproximativ 3 zile.
  • Pentru comenzile platite prin virament bancar vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda, in aproximativ 3 zile.
  • Pentru comenzile platite ramburs, vei primi banii intr-un cont bancar ales de tine, in aproximativ 3 zile.

Cum trimit un retur online?

Retur client inregistrat:

Logheaza-te in contul tau de client, completeaza formularul de retur si pregateste coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Curierul te va contacta telefonic pentru a ridica coletul. Pastreaza chitanta de confirmare a returului de la curier sau numarul AWB pana la clarificarea completa a returului.

Intra in cont
Retur client neinregistrat:

Daca nu ai un cont de client creat pe site pentru a returna un produs trebuie sa completezi formularul de retur de mai jos. Vei avea nevoie de id-ul comenzii (exemplu: QIIXJXNUI) si adresa de e-mail pe care ai folosit-o cand ai plasat comanda.

Formular retur

Retur in magazinele Neomed:

Poti returna produsele pe loc in magazinele Neomed. Iti recomandam sa prezinti si factura primita in colet pentru a putea identifica cat mai usor si rapid comanda.

Creeaza un cont nou