Returnarea produselor

Cum pot returna produsele?

Pe neomed.ro ai doua modalitati prin care poti returna un produs sau o comanda: ridicare de catre curier sau predarea intr-un magazin Neomed. Pentru prima modalitate este necesar sa completezi formularul de mai jos.

1 Completeaza formularul de retur online:
Retur client inregistrat:

Intra in contul tau de client si acceseaza sectiunea retururile mele. Aici vei putea completa formularul de retur si tot aici vei putea vedea stadiul returului tau.

Intra in cont
Retur client neinregistrat:

Daca nu ai un cont de client creat pe site pentru a returna un produs trebuie sa completezi formularul de retur de mai jos. Vei avea nevoie de id-ul comenzii (exemplu: QIIXJXNUI) si adresa de e-mail pe care ai folosit-o cand ai plasat comanda.

Formular retur
2 Pregateste coletul:

Pregateste si asigura corespunzator coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Asigura-te ca ai sigilat bine coletul pentru ca acesta sa ajunga in siguranta la noi. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

3 Preda coletul la curier:

Curierul te va contacta telefonic pentru a ridica coletul. Pastreaza chitanta de confirmare a returului de la curier sau numarul AWB pana la clarificarea completa a returului.

4 Verificarea coletului:

Dupa primirea coletului acesta urmeaza sa fie verificat in raport cu formularul de retur. Dupa efectuarea verificarilor necesare, vei primi o notificare din partea noastra pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.

5 Rambursarea banilor:
Vom restitui banii prin aceeasi modalitate folosita pentru plata comenzii, in aproximativ 3 zile lucratoare de la aprobarea rambursarii. In cazuri exceptionale, termenul de restituire poate fi prelungit pana la 14 zile.
  • Pentru comenzile platite cu cardul, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda, in aproximativ 3 zile.
  • Pentru comenzile platite prin virament bancar vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda, in aproximativ 3 zile.
  • Pentru comenzile platite ramburs, vei primi banii intr-un cont bancar ales de tine, in aproximativ 3 zile.

Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate in totalitate de client, conform prevederilor legale.

Retur in magazinele Neomed:

Poti returna produsele pe loc in magazinele Neomed. Iti recomandam sa prezinti si factura primita in colet pentru a putea identifica cat mai usor si rapid comanda.

Ce produse sunt eligibile pentru a fi returnate?

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

Nu acceptam pentru retur:
  • Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spalare sau urme clare de uzura.
  • Consumabile (mansete tensiometre,ventil tensiometru, para tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar daca sunt in aceiasi stare in care le-ai primit, fara urmme de utilizare sau uzura.
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  • Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  • Produse personalizate in mod clar (stetoscoape gravate) sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator. Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.
  • Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returneti pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  • Piese de mobilier montate sau desigilate, puteti returna orice produs de mobilier daca este sigilat.
  • De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.

Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic la:
Telefon: 0359808111, 0359808999, 0359808880
Mobil: 0773808999

Creeaza un cont nou